Dag,
blijkbaar zijn ze bij Mobistar erg klantvriendelijk .
Ps Ik heb wel eentje kunnen bemachtigen maar het heeft wel moeite gekost.
Het toestel is wel ongeloofelijk en leuk om mee te werken .
Mobistar mobistar , ik was opgebeld door Mobistar op woendsag 10/07 met het grandioos bericht dat de Iphones binnen waren en dat ik was uitgenodigd om een demo bij te wonen vrijdag 11/7 tussen 9 en 10 uur.
Ik natuurlijk de donderdag naar de mobistar winkel om een Iphone te kopen . Natuurlijk werd ik ingelicht van jamaar het is maar vanaf morgen en we hebben ze trouwens nog niet binnen . Ik zeg ; ok ik kom morgen terug maar waarom bellen jullie dan met het bericht van ze zijn binnen hoor.
De volgende dag terug aan de winkel aangekomen om 8:30 uur ,winkel nog gesloten maar veel heen en weer geloop in de winkel van de verkopers . Om 9 uur stond er al een pak genodigden te wachten natuurlijk . Ik stel de vraag aan een verkoper van achter het hekken wanneer de fameuze demo wordt gegeven . Antwoord er komt geen demo maar we zullen de winkel openen om 9:30 uur in plaats van 10 uur . Ondertussen 9:45 vraag ik nogmaals wat er loos is . Antwoord we doen maar open om 10 uur en het is in wachtrij dat de verkoop zal gebeuren (met andere woorden sta maar in een rij als een peuter om een phoontje te kopen ). Niet moeilijk om een wachtrij te maken , lok de mensen van om 7 uur naar de winkel voor een demo en de wachtrij zal nog groter zijn. 10 uur winkel open ,ik ben onmiddelijk aan de beurt .
Dag bent U mobistar klant ? Nee . Ach dan kan U hier geen toestel krijgen ,eerst mobistar klanten . Na heel wat heisja heb ik dan toch een toestel kunnen kopen . Maar wat een vriendelijke mensen toch .
Waarschijnlijk zijn er heel wat Proximus klanten wandelen gestuurd ? Wat zeggen ze geen koppelverkoop of discrimatie ?
Nu ja ikke toch content maar bij mobistar zien ze mij zeker niet meer terug .
Nog iemand nare ervaringen met mobistar
Of trotse bezitter van de Iphone .